Retourkosten
Bij het terugzenden van een product via Bpost, betaal je de verzendingskosten zelf. Als je komt teruggeven of ruilen bij Filline (Koningin Astridlaan 16, 9820 Merelbeke) is dat volledig gratis.
Krijg ik mijn geld terug?
Zodra wij je retourzending goed ontvangen hebben, storten we het betaalde bedrag binnen de 30 dagen terug. Bezorg ons daarom zeker je bankgegevens via info@filline.be.
Een artikel terugzenden
Dat kan in onze winkel in Merelbeke, binnen de 14 dagen na levering. Kondig dit eerst aan, telefonisch op 0475 70 87 14. of via e-mail naar info@filline.be.
Je kan binnen de 14 dagen na levering ook artikels terugsturen naar Filline (Koningin Astridlaan 16 – 9820 Merelbeke) via Bpost. Verwittig ons van deze retourzending via e-mail op info@filline.be of telefonisch op 0475 70 87 14. Bij het retourneren via Bpost betaal je de verzendingskosten zelf.
Na ontvangst van de retourzending storten we het betaalde bedrag binnen de 30 dagen terug. Enkel artikelen die zich in de originele en onbeschadigde verpakking bevinden samen met de originele factuur kunnen worden teruggenomen.
Aangekochte artikelen omruilen
Dat kan in onze winkel in Merelbeke, binnen de 7 dagen na levering. Kondig dit eerst aan, telefonisch op 0475 70 87 14 of via e-mail naar info@filline.be.
Wanneer je wil ruilen via het internet, kan je binnen de 7 dagen na levering ook artikels terugsturen naar Filline (Koningin Astridlaan 16 – 9820 Merelbeke) via Bpost. Verwittig ons van deze retourzending via e-mail op info@filline.be of telefonisch op 0475 70 87 14. Bij het retourneren via Bpost betaal je de verzendingskosten zelf.
Na ontvangst van de retourzending storten we het betaalde bedrag binnen 30 dagen terug zodat je een nieuwe bestelling kan plaatsen. Enkel artikelen die zich in de originele en onbeschadigde verpakking bevinden samen met de originele factuur kunnen worden omgeruild.