Er is niemand thuis bij levering
Als je niet thuis bent op het moment van de levering, zal Bpost een briefje achterlaten. Met dit bewijs kan je de levering volgens de instructies van Bpost afhalen in het postkantoor of opnieuw laten aanbieden.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Feestdagen of weekenddagen kunnen de levering vertragen. Is de postkoerier echter langs geweest toen je niet thuis was en vind je geen briefje van Bpost in je brievenbus, dan ging er misschien iets fout.
Contacteer ons dan op 0475 70 87 14 of via info@filline.be.
Er ontbreekt een artikel van mijn bestelling
Contacteer ons binnen de 7 dagen na ontvangst op 0475 70 87 14 of via info@filline.be.
Er is iets mis met een artikel van mijn bestelling
Al onze producten ondergaan een strenge kwaliteitscontrole voordat ze worden verstuurd. Indien er toch een probleem is, contacteer ons dan binnen de 7 dagen na ontvangst op +32 475 70 87 14 of via info@filline.be.